like or share

الجمعة، 17 يونيو 2016

معجزة حقيقية للبابا كيرلس ومارجرجس وجاموسة السيدة العجوز

معجزة حقيقية للبابا كيرلس ومارجرجس وجاموسة السيدة العجوز





معجزة حقيقية للبابا كيرلس ومارجرجس وجاموسة السيدة العجوز 



صدق ولابد ان تصدق

 كان فيه ست عجوزة الجاموسة بتاعتها اتسرقت ومكنتش لاقياها ودورت عليها في كل مكان ومش لقيتها الست دي كانت بتحب البابا كيرلس اوي وطلبت منه انه يجبهالها 

فات يوم والتاني والتالت والرابع لحد مافات اسبوع والجاموسه مجتش راحت قالتله شكرا ياسيدنا انا هطلب من مارجرجس ابو حصان هيجبهالي اسرع منك 

وفعلا طلبت من مارجرجس وبعدها بساعه الجاموسة جت
 ومن كتر عتاب المحبة اللي عاتبته العجوزة دي قدام صورة البابا كيرلس كانت بتقوله يعني انت شفيعي مش خدمتني ومارجرجس هو اللي يجبهالي 
من كتر ايمانها وكلامها الجميل البابا كيرلس ظهر ليها وقالها صدقيني الجاموسة كانت في محافظة تانيه بعيده عنك خالص ويوم مطلبتيني انا رحت اجيبها وجاي بيها ماشي علي رجلي فات يوم والتاني والتالت لحد ماوصلت قريتك بعد اسبوع وانا علي مدخل القرية لقيت مارجرجس بيقولي عنك ياكيرلس العجوزة طلبتني خلاص وراح خدها مني علي الباب وجبهالك .. لو كنتي صبرتي ساعه تانيه كنت انا اللي هدخلك بيها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق